Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
v telefonicznie: 22 844 60 15
v listownie: ul. Marzanny 8, 02-649 Warszawa
v e-mail: p228@edu.um.warszawa.pl
v osobiście, w godzinach pracy przedszkola - u dyrektora placówki
Sprawy wychowawcze-opiekuńcze dotyczące dzieci rodzice lub opiekunowie prawni mogą załatwiać osobiście z nauczycielami opiekującymi się danym oddziałem.
Rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków w przedszkolu odbywa się zgodnie
z opracowaną procedurą skarg i wniosków.
Wszystkie skargi wpływające do przedszkola lub wnoszone ustnie w ramach przyjęć interesantów podlegają rejestracji w rejestrze skarg i wniosków.
Rejestr skarg i wniosków znajduje się w kancelarii przedszkola.
Przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie oraz ewidencjonowanie skarg i wniosków
w przedszkolu koordynuje dyrektor.